Arbitrul spaniol Mateu Lahoz și-a cerut scuze după un meci în care a anulat Barcelonei un gol, dar și-a dat seama târziu că a fost o eroare.

Întâmplarea a fost povestită de Elvio Paolorosso, fostul secund al lui ”Tata Martino” pe banca tehnică a grupării catalane.

Golul marcat de Messi ar fi schimbat soarta titlului în Spania în 2014. S-a întâmplat într-un meci disputat în ultima etapă, pe Camp Nou, între Barcelona și Atletico Madrid.

Trupa lui Diego Simeone nu trebuia să piardă pentru a lua titlul, iar acest lucru s-a întâmplat, scorul final fiind 1-1. La mijlocul reprizei secunde, Messi marca pentru 2-1, însă reușita a fost anulată.

Citește și Sumă COLOSALĂ! Cât este dispus să plătească Gigi Becali pentru Mitriță și Bancu!

Cu toate că nu i se poate imputa greșeala, a fost un gest frumos al arbitrului Lahoz.

Messi era în poziție de ofsaid, însă nu a primit mingea de la coechipierul său, Cesc Fabregas, ci de la fundașul adversarilor, Diego Godin, însă golul a fost valid.